Konkurranseregler Coca-Cola twinning

 

 

Ved å delta i denne konkurransen bekrefter du at du har lest og godtatt konkurransereglene under.

1 KONKURRANSEREGLER

2 GENERELLE REGLER OG VILKÅR

 

 

1 KONKURRANSEREGLER

PROMOTOR:      Coca-Cola Norge

PARTNERS:         TRIGGER OSLO

 

 

KONTAKTINFORMASJON

For informasjon og/eller spørsmål rundt denne kampanjen, vennligst kontakt:

Send oss en e-post - Vi svarer så fort vi kan på forbrukerservice@cokecce.com

Ring oss på +47 67 92 40 50. Linjene er åpne mandag til fredag fra kl. 09.30 til kl. 14.30

 

HVEM KAN DELTA

Du må være minimum 13 år, og bosatt i Norge. Ansatte og ansattes nærmeste familie i Coca-Cola Norge, Coca-Cola European Partners, samt Trigger Oslo kan ikke delta.

 

KONKURRANSEPERIODE

Periode: 5.november til 11.november 2018.

Bidrag utenfor konkurranseperioden vil ikke vurderes. Promotøren reserverer seg rettigheten til å gjøre endringer I konkurranseperioden i uforutsette og eksepsjonelle tilfeller. Skulle en endring være nødvendig vill informasjon bli postet på Facebooksiden og Instagramprofilen til Coca-Cola Norge. Allerede innsendte bidrag vil ikke påvirkes av en slik endring.

 

 

HVORDAN DELTA

For å delta i konkurransen må forbrukeren dele et bilde på Instagram hvor de «twinner» med en annen person. Bildet merkes med #twinning, #cocacola og @cocacolano. For å delta må man ha åpen profil på Instagram slik at Coca-Cola får mulighet til å bedømme alle bidrag. Å «twinne» betyr at man er lik noen, enten i antrekk, tilbehør, positur, uttrykk eller lignende. Man trenger ikke å være identisk for å twinne, men å være lik noen på en eller annen måte.

Deltakelse i konkurransen er personlig. Kun deltakeren som delte bildet på Instagram vil ha mulighet til å vinne.

Bilder som postes på Instagram med #twinning, #cocacola og @cocacolano men som ikke møter kravene kan ikke vinne.

 

-          Du kan ikke kopiere bilder fra andre deltakere.

-          Du kan ikke kopiere bilder fra andre websider, søkemotorer eller andre steder.

-          Du kan ikke bruke kunstige bilder.

-          Du kan kun dele dine egne bilder, fotografert av deltakeren/på deltakerens vegne.

-          Du må ha alle rettigheter til bilde og ha godkjenning for bruk av bildet fra alle som deltar i bildet.

Ditt bilde:

-          Må etterkomme gjeldene regler og lover.

-          Kan ikke være fornærmende, ærekrenkende eller gå ut over andres omdømme.

-          Kan ikke oppfordre til diskriminering, hat mot en person eller hat mot en gruppe personer.

-          Kan ikke være en trussel mot en person eller en gruppe personer.

-          Kan ikke vise pornografisk innhold eller noe annet krenkende innhold.

-          Kan ikke ha politisk mening eller mål.

-          Kan ikke avbilde personlig data.

-          Kan ikke inneholde kjendiser, merkevarer eller annet som er beskyttet av intellektuell eiendomsrett.

-          Kan ikke rakke ned på aktiviteter, produkter eller konkurrenter av The Coca-Cola Company.

 

 

VINNERE

Det er aldersrestriksjon på 13 år for både vinnere og deltakere.

Vinneren blir valgt ut av Trigger på vegne av Coca-Cola Norge, basert på kreativitet.

Vinnere velges frem til 11.november, eller frem til alle 20 par med twinning-gensere er delt ut.

Vinneren kontaktes av en representant for cocacolano sin Instagram konto, og vinneren kontaktes via direktemelding i Instagram.

Vinnerbilder og deres Instagram navn vil kunne bli publisert på Coca-Cola sine Facebook- og Instagram sider.

 

PREMIER

Vinnerne får et sett med twinning-gensere.

Det skal deles ut totalt 20 sett med twinning-gensere, og konkurransen fortsetter til alle genserne er delt ut.

Det vil ikke være mulighet til å bytte premien eller få verdien i kontanter. Premien kan gis bort til en annen person, men denne personen kan ikke være under 13 år.

 

 

2. GENERELLE REGLER OG VILKÅR

 

-          Bilder som deles med #twinning og #cocacola vil kunne bli brukt videre som markedsføring under kampanjen av The Coca-Cola Company samt kampanjen sine Influencers. Influencers er bloggere og personligheter på Instagram som sprer kampanjens innhold. Bilder kan også deles på The Coca-Cola Company sine Facebook sider, på flere forskjellige språk.

-          Anvendelse av konkurranseregler og tolkningen av eventuelle uklarheter løses av arrangøren.

-          Tvister avgjøres gjennom mekling.

Promotøren har ikke ansvar for:

-          Ditt PC utstyr/nettbrett/smarttelefon, skader på ditt utstyr og virus som følge av bruk av denne siden og/eller nedlastning fra denne siden, eller fra noen form for materiell, data, tekst, bilder, videoer eller lyd.

-          Bilder delt gjennom denne konkurransen.

-          Deltakere fraskriver promotøren og andre involverte parter fra all form for ansvar relatert til skade eller gjentatte forsøk på å levere premie uten hell.

-          Du gir Coca-Cola Norge rettigheter til bilder du poster i forbindelse med konkurransen. Dette er en permanent rettighet fra deg til å bruke bildene til markedføring av kampanjen uten å kompensere deltakeren.

-          For hvert bilde du deler i forbindelse med konkurransen godkjenner du at det følger gjeldene lover og at det ikke skader eller ødelegger noe som helst form for intellektuell eiendom, heller ikke personvernet til andre parter.

-          Feilaktig informasjon gitt av deltakeren

 

PERSONLIG DATA

Persondata som samles inn i forbindelse med utlevering av premier vil bli behandlet i henhold til gjeldende GDPR-regler. Vinnere vil bli kontaktet via DM på Instagram og må oppgi persondata som navn og adresse for å kunne motta premier. Vinnere som ikke samtykker til innsamling av persondata kan heller ikke få utdelt premie. All persondata som samles inn i forbindelse med utlevering av premier vil bli behandlet i henhold til gjeldende GDPR-regler og slettes etter at premie er sendt til vinner. Les mer om vår personvern på vår nettside www.cocacola.no/no/legal/privacypolicy

 

SKRIVEFEIL/UTILSIKTEDE FEIL

Coca-Cola Norge AS, Coca-Cola Enterprises Norge AS, dets morselskap, eller andre enheter eller andre partnere direkte eller indirekte involvert i denne konkurransen, tar intet ansvar for trykkfeil eller utilsiktede misforståelser

 

VAREMERKER OG OPPHAVSRETT

Alle varemerker og annet materiale på denne nettsiden er i forbindelse med konkurransen. beskyttet ved de generelle bestemmelsene som gjelder for intellektuell opphavsrett og copyright  er eiet av The Coca-Cola Company eller en annen tredjepart – og kan ikke bli brukt uten forutgående, skriftlig samtykke fra den rettmessig autoriserte instans ved Coca-Cola AS eller den angjeldende tredjepart.

Du må gå ut ifra at alt du ser eller leser på nettsiden er beskyttet av opphavsrett om det ikke star annet I konkurransereglene, og kan ikke benyttes uten tillatelse fra Coca-Cola Norge.